1402-12-11 16:21
780
0
88991
در ۳ شعبه انتخابیه گلستان؛

شمارش آرا به صورت زنده از صدا و سیمای گلستان پخش می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: شمارش آرا در سه شعبه انتخابیه به صورت زنده از صدا و سیمای گلستان پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، رسول شکری‌نیا عصر امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان اظهار کرد: شور انتخاباتی خوبی که مدتها انتظار آن را می‌کشیدیم حکمفرماست و این استان پیشرو، هم‌افزا و در ساعت مقرر فرآیند رای‌گیری را در شعب اخذ رای شروع کرد.
وی با اشاره پوشش ۹۳ درصدی تبلیغات انتخابات نامزدها از شبکه‌های تلوزیونی استان گفت: ۵۰۰ ساعت مناظره تبلیغات انتخاباتی در گلستان ضبط شد تا شور انتخابات را در استان ایجاد کنیم.
وی عدالت رسانه‌ای در تبلیغات انتخاباتی را مولفه و رویکرد رسانه ملی خواند و افزود: در کمیته‌های مختلف روی این قضیه تاکید داشتیم که کوچکترین مشکلی در حوزه پوشش رسانه‌ای نداشته باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان بیان کرد: رسانه‌ها در معرفی کاندیداها با هدف جهاد تبیین ورود کردند که از نظر تولید محتوا، توزیع محتوا و تامین محتوا همتراز رسانه‌های ملی ما را ارزیابی می‌کنند که نشان از توان استان است و خوشبختانه تلاش برای عدالت رسانه‌ای انجام شد.
شکری‌نیا گفت: امسال سازمان برای اولین بار در دنیا کار جدیدی ابداع کرد ایجاد ۲۰۰ شبکه انتخاباتی یک فرصت ویژه بود، در استان یک کانال داریم باز هم از عملکرد خودمان ناراضی هستیم اما شرایط انتخابات فرصتی ایجاد کرد که به این تعداد ۶ شبکه تلوزیونی اضافه شد و توانستیم شور انتخاباتی را با معرفی داوزلبان ایجاد کنیم.
به گفته وی؛ با تامین زیرساختی که در استان برقرار شد از سال گذشته برای اولین بار صدا و سیمای گلستان دبیر منطقه یک کشور شده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان بیان کرد: در تمام ۱۴ شهرستان شبکه‌های تبلیغات انتخاباتی به عدد حوزه‌های انتخابیه فعال شد و محتوای آنها چهار ساعت متناسب با همان شهرها تهیه و تولید شد همکاران ما ۲۰ روز فعالیت کردند به همه نامزدها پیامک شد که ۲۰ دقیقه محتوا تولید کنند تا در سامانه بارگزاری و از شبکه استانی پخش شود.
شکری‌نیا با اشاره به اینکه ۴۲ مناظره از نامزدها ضبط شد، گفت: ۵۰۰ ساعت مناظره را ضبط کردیم دو سریال انتخاباتی از شبکه استان پخش شد تله فیلمی هم تولید که از شبکه رسانه ملی پخش شد.
انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.